خاطرات یک اوتاکو

زندگی بهم یاد داد پست باشم...
خاطرات یک اوتاکو

سلام
من فاطمه هستم میتونی منو آتسوکا صدا کنین
13 سالمه اهل اصفهانم .
یه اوتاکو هستم :)
تو این وب از همه چی آپ میکنم
نظر فراموش نشه : )

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

مدرسه در قالب تصویر

پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۱۶ ق.ظ

درود

یه چندتا عکس ساختم از دوستا مدرسم

انیمه ای :)

خیلی ضلیع شده :)

البته کار خاصی نکردم فقط اسماشونو رو عکس نوشتم :)


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۷
Atsuka San

نظرات  (۶)

آیهارا سنپای ؟
پاسخ:
چه معروفم :دی
خودتی؟
پاسخ:
درود ننه آری بسی من هستم:دی
خب وقتی وب میزنی خبر بده جانم :دی
منم بلینک
لینکت کردم.^_^
پاسخ:
خبر دادم دیگه:دی
ایهارا...
سارا یه داستان نوشته :)
 خوشحال میشیم بیای بخونیش :))))
پاسخ:
اومدم :دی

سلام وبلاگ خوبشگلی داری به منم سر بزنی خوشحال میشم

لینک شدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی