خاطرات یک اوتاکو

زندگی بهم یاد داد پست باشم...
خاطرات یک اوتاکو

سلام
من فاطمه هستم میتونی منو آتسوکا صدا کنین
13 سالمه اهل اصفهانم .
یه اوتاکو هستم :)
تو این وب از همه چی آپ میکنم
نظر فراموش نشه : )

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

دیالوگ انیمه ای

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰ ق.ظ

درود نن جون بزرگ بر شما باد

امروز امده ام با بسی دیالوگ بروید حز هز حض هض هذ حذ حظ هظ کنید :دی

[تصویر:  photo_2016_06_18_03_45_57.jpg]

دورارارا :ایزا_چان

هر چقدر که بخوای میتونی از گذشتت فرار کنی. ولی اون همیشه به دنبالت میاد ....تا ابد و تا ابد و تا ابد

او برای من همه چیز است
خوابی بدون بازگشت
ترانه ای که کسی نمیخواند.

گینتوکی کبیر: گینتاما

آزادی زندگی کردن بدون قوانین نیست
آزادی فقط زندگی با قوانین خودت است.

من عادی به دنیا نیومدم..
من مثل هر کس دیگه ای به دنیا نیومدم..
برای همین من باید وانمود کنم که عادی ام
حتی وقتی که نیستم.
توکیو غول :توکا


امضا:نن جون بزرگ


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۳۰
Atsuka San

نظرات  (۱۰)

ایول خیلی قشنگ بودند
مخصوصا ماله توکیو غول
راستی دارم فصل دوم توکیو غولو میبینم ^_^
پاسخ:
درود منم به زودی دانلود مینمایم :دی
خیلی قشنگ بودن
پاسخ:
:)
سلام اولین قسمت داستانمو آپ کردم...
خوشحال میشم بخونیش :D
پاسخ:

سارااااااااااااااااااااااااا

ازین ورا

اومدم:دی

انیمه یعنی بزرگ ترین درس زندگی😊
من عاشق این دیالوگ هام😍💕
عالیییی یودن....راستی اگه اشتباه نکنم اون عکس دومی مال انیمه Mekakucity Actors/Kagerou project هستش. 
واسه این گفتم که اگه خواستین اسمش رو رو بنویسین.

خییلی قشنگ بودن دست درد نکنه
سلام من مدیر ی چنلم اجازه گرفتم برای اینکه از پستات استفاده کنم میشه ؟؟؟
ی سر بزن @otakuve 

سلام  محشررررررررر  قلبم اومد تو دهنم ولی یادم نمی یاد توکا یه همچین دیالگی گفته باشه کجاش بود؟؟؟؟؟

زنده باد ننجون بزرگ وبلاگت عالیه من که تازه وارد کلی کیف کردم خوش به حال قدیمیا من عشق خلبانی و بوکسم دوستام بهم میگن راکی خوشحالم از این که با وبلاگت آشنا شدم

۲۲ مهر ۰۰ ، ۰۹:۰۸ یه اوتاکو

من خیلی وقته دنبال این انیمه که دیالوگ تواب بدون بازگشت داره هستم میشه اسمش رو بگید؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی