خاطرات یک اوتاکو

زندگی بهم یاد داد پست باشم...
خاطرات یک اوتاکو

سلام
من فاطمه هستم میتونی منو آتسوکا صدا کنین
13 سالمه اهل اصفهانم .
یه اوتاکو هستم :)
تو این وب از همه چی آپ میکنم
نظر فراموش نشه : )

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

AMV KUROKO NO BASKET

سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۳۶ ق.ظ

درود :دی

امروز اومدم با یه AMVخوشمل از کوروکو نو بسکت:دی

 resim

Anime

 kuroko no basket 1, 2 , 3

آهنگ : I'm ready

مدت : 3:32

حجم : 24mb

✨✨✨✨✨✨✨

دانلود:http://s7.picofile.com/file/8256722076/5_615615937621524914.mp4.html



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۱
Atsuka San

AMV

KUROKO NO BASKET

نظرات  (۲)

اینو دارم :دی
Evil بهم داد :دی
بسی عالیه ... ^_^
پاسخ:

عجب :دی


خییلی انیمه دوسداشتنیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی