خاطرات یک اوتاکو

زندگی بهم یاد داد پست باشم...
خاطرات یک اوتاکو

سلام
من فاطمه هستم میتونی منو آتسوکا صدا کنین
13 سالمه اهل اصفهانم .
یه اوتاکو هستم :)
تو این وب از همه چی آپ میکنم
نظر فراموش نشه : )

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

دلامی دوباره

جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۳۱ ق.ظ

دلام میکنم :)

خوب هستید:)

امده ام بسی دلامی کنم بروم:)

حالا بیاین این والپیپرارم بگیرین دلتون نسوزه:)

و یه نصیحت موج مکزیکی فراموش نشود ~(*_*~)

همین عودافظ میگویم:)



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۸
Atsuka San

نظرات  (۵)

ب جز والپیپر اولی بقیش خوب بود !!  ما هم دلامم عرض میکنیم


اگه منو تو وبلاگت لینک کنی خیلی دمت گرمه !!

http://daynasor.ir
پاسخ:

:)

درود

باشد لینک خواهیم کرد :)

بسی عالیه ننه جون بزرگ اعظم !!
آخریه خیلی قشنگ بود
پاسخ:
:)
دلام
پاسخ:
دلااااااااااااام :)
۱۰ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۲۸ رایا تزوکا
سلووووووووووم ننه جونمممممممم خوفی؟*_*
عه جای اعصاب بیا بخلمممممممم عررررررررررررررررررر سایت فلفل شدددددددددد بااااااااااااز:((((
ننه جونممممممممم میگم خبری از اریکا چان و سایه و ساسوری نداری؟؟؟؟:( عررررررررررررر هیچکدوم از بروبچ وب ندالن؟؟؟؟؟؟
پاسخ:

دلام نوه ی گلم:)

این فیلترینگ دیگه شورشو دراورده کصافت :|

والا منم دنبالشونم ولی چیزی پیدا نکردم :|

بازم میگردم خبری شد بهت میگم :(

عکسای وبلاگت و کلا وبلاگت خیلی خوشگلن . لایک . و اگه دوست داشتی با هم تبادل لینک کنیم . من هم یک اوتاکو ام (البته از نوع اتک آن تایتانی )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی