خاطرات یک اوتاکو

زندگی بهم یاد داد پست باشم...
خاطرات یک اوتاکو

سلام
من فاطمه هستم میتونی منو آتسوکا صدا کنین
13 سالمه اهل اصفهانم .
یه اوتاکو هستم :)
تو این وب از همه چی آپ میکنم
نظر فراموش نشه : )

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

وبلاگ دیگم

پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۱۲ ب.ظ

یو مینا :)


من یه وب سفارشی زدم خواستید بیاید

http://themeaihara.mihanblog.com/

منتظرم:)


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۴
Atsuka San

نظرات  (۶)

سر زدم
واسش نظر هم گذاشتم
بسی هم عالی بود^_^
پاسخ:
:) مرسیییییییی
چرا نظرایی ک توی پست اول اونیکی وبت گذاشتم رو خودم نمیتونم ببین؟
وقتی قسمت نظرات رو باز میکنم و میگردم اصلا نظرام نیستند !  :|
پاسخ:
باو 300 تا نظر اومد روش رفت ته :دی
آها یافتمشون ...
پاسخ:

:)

قالب جدید مبارک ^^
Atsuka San partchap partlist
dar zemn
LIKE!!!!!! be :وبلاگ دیگم
سرزدم
وب خوشگلیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی